ما که را گول زدیم ؟

بیخودی پرسه زدیم صبحمان شب بشود
بیخودی حرص زدیم سهممان کم نشود
ما خدا را با خود سر دعوا بردیم
و قسم ها خوردیم
ما به هم بد کردیم
ما به هم بد گفتیم
ما حقیقت ها را زیر پا له کردیم
و چقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم
روی هر حادثه ای حرفی از پول زدیم
از شما می پرسم

ما که را گول زدیم ؟



این نظر توسط جواد شیرمحمدی در تاریخ 1392/10/16/datis و 8:01 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->


با سلام شاعر این شعر زیبا خانم فریبا شش بلوکی می باشند در کتاب غریبانه که در سال 1384 به چاپ رسانده اند لطفا با درج نام صحیح شاعر اجازه ندهید حقی ضایع شود سپاسگزارم

http://gool.sheshboluki.com

این نظر توسط عماد در تاریخ 1391/3/31/3 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام خیلی سایت خوبیدارید من که لذت بردم.به سایت منم سربزنید خوشحال میشم.
لطفا منو با اسم جدیدترین فیلمها و سریالهای روزدنیا بلینکید و بگید که من شمارو با چه اسمی بلینکم.مرسیییی اززحماتتون.تا دیداری دوباره بای

این نظر توسط عماد در تاریخ 1391/3/31/3 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام سایت خیلی خوبی دارید من که لذت بردم.لطفا منو با اسم جدیدترین فیلمها و سریالهای روزدنیا بلینکید.مرسییییی.

به سایت منم سربزنید منتظرنظرتون هستم.

این نظر توسط عماد در تاریخ 1391/3/31/3 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام سایت خیلی خوبی دارید من که لذت بردم.لطفا منو با اسم جدیدترین فیلمها و سریالهای روزدنیا بلینکید.مرسییییی.
به سایت منم سربزنید منتظرنظرتون هستم.


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: